Długość: 21 m,
Szerokość: 6,5 m, Zanurzenie: 3 m, Rok prod: 1951, Miejsce budowy: Szwecja, Materiał: drewno/aluminium. Silnik Scania DSI 14 331 KW z turbodoładowaniem , stan bardzo dobry, wymieniony w 1996 r.
Śruba skrętna, Prądnica wałowa, Agregat prądotwórczy diesel. Wyposażenie:
Atlas-echograf 450 KRUPP, Radar, Komputer z mapami TORNADO, Autopilot Robertson, Echosonda FURUNO, GPS FURUNO, Radio SIMRAD, Radio UKF, Sterowanie: koło lub joystick. Centralne ogrzewanie na olej napędowy,
Łazienka, WC, Kambuz – lodówka, kuchenka gazowa, mikrowela. Część podwodna dyktowana w 2011 r. Wał napędowy po regeneracji w stoczni w 2011 r. z protokołem stoczniowym. Jednostka jest sprawna, wymaga odrestaurowania. Zarejestrowana jest w PZŻ. |