Sprzedam jacht Bavaria 33 - 26052011

Prywatny pełnomorski jacht BAVARIA 33 (10,65x3,48m); pierwsze wodowanie u dilera 01-07-2006, jacht eksploatowany na Bałtyku i Zalewie Szczecińskim przez pierwszego właściciela, nieczarterowany, silnik ca 540 moto-godz., - pełna dokumentacja do wglądu, miejsce postoju Szczecin.

Dane podstawowe: Długość całkowita 10,65m; szerokość 3,48 ;zanurzenie opcja:1,50 , wysokość ponad linię wodną 14,82 m; Silnik: opcja D1-30; Zbiornik paliwa ca 150 L; zbiornik wody pitnej 210 L; Kabiny: 2 + mesa, koi 6; Kambuz z kuchenką gazową i piekarnikiem, lodówka sprężarkowa; Zlewozmywak z ciepłą i zimną wodą; Elektryczna pompa wodna z filtrem; Elektryczna i ręczna pompa zęzowa; Elektryczna pompa pod prysznicem; Instrumenty w kokpicie Raymarine Tridata St60 (log, szybkość, głębokość): Raymarine wskaźnik siły i kierunku wiatru; kompas

Wyposażenie opcyjne: Ożaglowanie Grot z systemem refowania z kokpitu do masztu, Genua rolowana na sztagu, łącznie 51,9 m2 , Spinaker 55 m2; Gorąca woda w kambuzie, łazience (umywalka i prysznic) i przy prysznicu w kokpicie, zasilanie z bojlera, grzawanego z silnika lub dodatkowo w porcie, grzałką 230V; Ogrzewanie wnętrza Webasto Air Top 3500 Diesel; Dodatkowy akumulator 140 Ah ( razem 2x140Ah - akumulatory serwisowy + 55Ah akumulator rozruchowy), ładowarka automatyczna; Silnik Volvo Penta D1-30 29 PS (zamiast D1-20) z przekładnią Z; śruba 3 ramienna Volvo-Penta składana; Elektryczny ster strumieniowy SP 55; Dodatkowe opróżnianie zbiornika na fekalia przez standardowe gniazdo na pokładzie; Pakiet bezpieczeństwa ( 2 life-liny + mocowania w kokpicie dla sternika); Balast żeliwny płaski dla zmniejszenia zanurzenia do 1,50 m; Elektryczna winda kotwiczna z pilotem + 50 m łańcucha + kotwica 15kg; Sprycbuda osłaniająca kokpit z pokrowcem; Teak w kokpicie; Tratwa PLASTIMO 6-osobowa; w twardym kontenerze; mocowana w uchwycie nierdzewnym z tyłu na relingu, zwalniana ręcznie lub wyzwalaczem ciśnieniowym; Przed wodowaniem jacht zabezpieczono trzykrotną powłoką antyosmozową + 2krotnie powłoką antyporostową (umowa do wglądu); Autopilot wbudowany RAYMARINE, ustawiany z kokpitu z możliwością sterowania na kurs, na wiatr i na WP

Pełne wyposażenie kapoki, szelki, wyposażenie kuchenne, butle gazowe, mapy papierowe i elektroniczne, spis świateł, locja Bałtyku, pirotechnika, obijacze, nożyce do cięcia lin i inne drobiazgi. Dodatkowo na wyposażeniu są sanie na zimę, nowa plandeka i szkielet do położenia plandeki.

Dodatkowa elektronika: Ploter Raymarine RL80C z GPS, radarem miejscami dla 2 kart pamięci + dodatkowy identyczny ploter Raymarine RL70C połączony w sieci przy sterze; NASA A.I.S. Radar odbiornik i ploter; Meteo Man precyzyjny elektroniczny barograf; Navtex Furuno NX-300; NASA Bettery Monitor BM-1; UKF z DSC Radio Ocean;  Elektroniczny aktywny reflektor radarowy (SEA ME); Radioboja z GPS (EPIRB) MT403G aktywowana automatycznie; Transponder radarowy SART Simrad SA50;  Radio Clarion z CD + głośniki zewnętrzne

Jacht gotowy do natychmiastowej żeglugi

 
Comments